Jeg har fået bagt og dekoreret en del kager på det sidste, så da Eline kom hjem og fortalte, at hun skulle have kage med til klassen, ville hun også gerne have en, så det skulle hun jo have :-)
Kagen er lavet af to brune bunde, lagt sammen med hindbærskum. Eline bryder sig ikke om smørcremen, som kagen skal smøres op med, så jeg forsøgte mig frem og endte med at putte en smule Nutella i cremen, og det ændrede smagen en smule.
God appetit 2. klasse.... :-)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar